Produsele achizitionate de la BIG IT SOLUTIONS SRL prin intermediul site-ului www.bigit.ro beneficieaza de garantia legala de conformitate si au o perioada medie de garantie comerciala de 24 luni de la data achizitiei. Incercam sa precizam la fiecare produs termenul de garantie. Nu fac obiectul garantiei defectele aparute ca urmare a instalarii improprii de catre personal neautorizat sau al exploatarii defectuoase sau abuzive, precum si produsele ce sufera socuri electrice cauzate de fluctuatii de curent. Recomandam in cazul DVR/NVR-urilor, legarea acestora la o sursa cu impamantare, lucru ce se poate face si de la un surub de la sasiul DVR/NVR-ului la o priza cu impamantare. Acest fapt te va ajuta sa protejezi si camerele pe semnalul video. De asemenea este recomandata respectarea informatiilor privind montarea si punerea in functiune a produselor, fie scrise, fie mentionate de catre personalul nostru. La solicitarea de garantie se prezinta obligatoriu factura de origine, te rugam sa o pastezi.
Asigurarea de service in perioada de garantie pentru produsele cumparate de la BIG IT SOLUTIONS se va face in zilele lucratoare. Taxele de curierat in cazul trimiterii in service a produselor intra in obligatiile cumparatorului.
La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa aduca certificatul de garantie (daca s-a emis un certificat dedicat) sau copie dupa factura fiscala, echipamentul in ambalajul original (daca este cazul) impreuna cu accesoriile cu care a fost livrat, precum si o descriere scurta a defectului. Lipsa unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea noastra de a acorda garantia.
Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare ale echipamentelor cumparate, conform indicatiilor tehnice date de furnizor sau celor din manualele echipamentelor. Orice defectiune aparuta în urma folosirii necorespunzatoare nu face obiectul garantiei.
In cazul in care se doreste trimiterea produselor in service, trebuie anuntat in prealabil Furnizorul. Costurile de transport tur-retur, cad in sarcina cumparatorului, service-ul fiind asigurat GRATUIT de catre Furznizor, exceptand situatiile in care se pierde garantia produsului. In cazul in care se constata un defect de fabrica sau ce tine de Furnizor, costurile de retur a produsului catre Cumparator cad in sarcina Furnizorului.